Nikolinas

2017.03.21
Tröttheten igår var inte nådig, jag stupade redan vid 7-tiden och vaknade sedan upp en timme senare för att hinna se criminal minds (favvoprogrammet på tv just nu!), för att sedan stupa i sängen och sova som en stock hela natten!. Med andra ord kanske jag inte var det trevligaste sällskapet igår, men det var det värt för nu känner jag mig betydligt piggare och redo att ta mig an denna dag. Men först, en till kopp kaffe och en knäckemacka på det.
 
 
 
Här ovanför har ni två bilder från min morgon. Jag var tvungen att ta med mina små kaktusar på en av bilderna, älskar dem verkligen och självklart måste de förevigas på en bild eller två (och det är nog inte sista gången ni ser dem på bild här :-P). Nej det kan ju inte bli fel med kaktusar och planen nu är att köpa en större variant att ha här i vardagsrummet, så snyggt!.
 
Hoppas ni får en fin dag och kika in här i eftermiddag för mer uppdatering!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress