Nikolinas

2017.03.18
Härliga, lugna, soliga lördag!. Jag känner på mig att denna dag kommer att bli bra, och det är inte bara för att jag sov otroligt bra inatt och vaknade upp som mig själv igen, dvs energisk och pigg trots att klockan var 7. Äntligen känns det som att turen har vänt och det känns riktigt bra!. Nej, utan denna dag ska jag även träffa en av mina närmsta vänner och se Skönheten och odjuret på IMAX (som jag berättade i detta inlägget om ni missade det) samt njuta av solen sålänge den är framme. Jag menar, denna dag kan ju inte bli annat än bra med tanke på det ovanstående :-).
 
Vad har ni för planer för denna lördag?.
 
 
 
Här ovanför har ni två bilder från min morgon. Jag passade på att ta den lite längre rundan med råttis då det både bjöds på fint väder samt att jag hade lite extra energi som behövdes göras av med (riktigt skönt!). Nej, nu kurrar min mage något otroligt så det är dags att ordna lite frukost. 
 
Hoppas ni får en härlig lördag :-).
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress