Nikolinas

En månads frånvaro med så mycket att berätta
 
Alltså, jag har suttit och fnurlat ett tag på den bästa öppningsrepliken till detta inlägg. För i ärlighetens namn har jag tappat lite av flowet som jag hade tidigare, ni vet det där flowet som gör att när man skapar ett nytt inlägg, direkt vet vad som ska skirvas etc., ja jag är helt enkelt lite ringrostig. Men det är ju ganska givet med tanke på att jag inte har uppdaterat här på över en månad, och oj vilken månad det har varit!.
 
Det som har hänt under tiden bloggen har ekat tom är en mängd olika saker. Saker som jag faktiskt tänkte ta upp i kommande inlägg för annars blir det här inlägget milslångt, haha. Livet har verkligen tagit en riktigt 180 sväng och jag är SÅ HIMLA PEPPAD på det som komma skall!, och för att berätta lite kort kan jag säga att jag i höst börjar på min drömutbildning.. Ja, och inte bara det kommer jag att berätta om, även en och annan resa har avverkats under min frånavaro här och en herrans massa annat, så ja detta kommer verkligen bli en bra sommar!.
 
Dessutom vill jag också säga, innnan jag avslutar här, att det känns så himla skönt att börja skriva här igen. Även om det har varit mycket på alla andra fronter så har jag verkligen saknat att kika in här och skriva några rader. Så även om det kanske inte kommer bli 3 inlägg om dagen så tänker jag försöka få upp lite roligt här minst några gånger i veckan. Så jag hoppas innerligt att ni är lika peppade på det här som jag är, och att ni kanske är lite nyfikna på vad som har hänt under min frånvaro också ;-). 
 
Nu ska jag springa ut och njuta av solen innan den försvinner för dagen. Hoppas ni får en fin kväll!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress