Nikolinas

Wishlist - Velvet bag
 
Något jag har snöat in mig på sedan årsskiftet (och även innan) är sammet i alla dess former, men främst på väskor. Om ni frågar mig så finns det inget snyggare än en sammetsväska som kompletterar outfiten, det gör hela outfiten lite mer "edgy" om ni förstår vad jag menar ;-). 
 
Men tyvärr har jag inte hittat den perfekta sammetsväskan än, eller ja, fram tills för en vecka sedan när jag kom över den på Gina Tricots hemsida. Den är verkligen helt perfekt!. Perfekt storlek, enkel och avskalad, samt med sammeten som ger den det lilla extra. Här under kan ni se hur den ser ut ↓.
 
 
Tyvärr är den slutsåld online, så jag får helt enkelt gå ut på jakt på stan. Tur att man bor i Stockholm där det finns en gina tricot-butik i princip varenda galleria (okej jag kanske överdriver liiite :-P) men ni förstår vad jag menar. Förhoppningsvis har inte alla andra samma smak som mig, men i och med att den är slutsåld online så bådar det inte gott. Önska mig lycka till!.
 
 
Valeria

Åhh, den är helt underbar. Du har ett öga för fina grejer du! Lycka till med sökandet. (: <3

rusikvale.blogspot.se
rusikvale.blogg.se

Svar: Tack! :D
Nikolinas

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress