Nikolinas

Wishlist - Calvin Klein
 
Jag är helt kär just nu!, och nej det är inte i en människa utan en helt underbar klocka (ja ni kanske gissade det efter att ha läst rubriken till detta inlägg :P). Så jag kände att jag bara var tvungen att dela med mig utav min nyfunna kärlek till er läsare, vem vet, någon av er kanske också kommer älska denna klocka (nästan) lika mycket som mig.
 
Hur som haver kommer klockan ifrån Calvin Klein och jag behöver egentligen inte säga så mycket mer än att den är perfekt. Jag menar, den är stilren, vilket innebär att den passar till allt, har en perfekt storlek, samt är lite tuff med tanke på den blå urtavlan = mer perfekt kan det inte bli!. Ja, här under har ni bilder på den, se och njut ;-).
 
Nu måste jag verkligen hålla fingrarna i styr så att jag inte klickar hem den. Hur mycket jag än vill ha den så är det inte riktigt läge att köpa en klocka för ca 2000 kr, men innan sommaren så...
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress