Nikolinas

Summering v. 7
Söndag idag, vilket innebär att det är dags för ännu en summering av denna vecka som gått. Vill ni se vad jag skrev om förra veckan så kan ni hitta det här. Ja nu kör vi en liten summering av v. 7!.
 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat:
Ja förutom jobb så åt jag en mysig middag hos mormor i fredags samt mötte upp en nära vän efter det för lite öl och snack. Så ja, det var ungefär de sakerna jag gjorde som faktiskt var planerade, mycket av det jag gör just nu sker ganska spontant och oplanerat.
 
Som inte var planerat:
Träningar, ett flertal middagar och luncher ute, aldeles för mycket tv-spel...,ja listan kan göras lång ;-).
 
 
Och något nytt jag gjorde:
Nej tyvärr inte den här veckan heller, men det kommer nog att ändras när våren kikar fram.
 
Ett tips från veckan:
Att lyssna på din magkänsla gällande allt, något som jag i 95% av fallen brukar göra. Men de gångerna jag inte har gjort det har det stått mig dyrt tyvärr.
 
Veckans orimliga:
Snarare årets orimliga: att Trump är president. I mean what's up with that...
 
Veckans otippade:
Att jag äntligen hittade mina drömskor som jag har varit på jakt efter sedan förra sommaren och som har varit slutsålda precis överallt. Men nu fick jag äntligen händerna på ett par i min storlek och klickade hem dem så snabbt det bara gick!. Ni får se vilka det är när jag har fått hem dem, tills dess får ni hålla ut ;-).
 
 
Maten jag lagade:
 Typ pasta denna vecka också. Får verkligen inte nog av fullkornspasta och då det passar till typ allt så är det svårt att inte laga det varje dag!.
 
Veckans låt:
Den här låten från nya Disneyfilmen Vaiana, jag bara måste se den!.
 
Veckans känsla:
Glädje!. Glädje över att jag äntligen har tagit ett litet steg så att jag kan gå vidare, lycka över alla de fina människorna jag har i mitt liv och lycka över allt fint som händer just nu! :-)
 
Veckans betyg:
4 av 5 måste jag ändå säga. Det har varit en bra vecka och jag har nu börjat gå vidare från saker som har tyngt mig ett tag och nu känner jag mig plötsligt så himla lätt. Haha jag vet att det låter knasigt, men det är precis så jag känner just nu. Hoppas att nästa vecka går i samma spår.
 
 
Hoppas ni har haft en mysig dag och vecka!. Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför tvn och sedan blir det tidig sänggång. Imorgon bitti är det morgonträning som gäller och då måste man vara utvilad om man ska orka.
 
Ha en fin kväll!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress