Nikolinas

Måndagscitat v. 7
Hej och god morgon på er!.
 
Ny vecka idag vilket innebär nya tag!, och i vanlig ordning startar jag upp denna vecka med ett litet måndagscitat här under. Planerna för denna vecka är att jobba några dagar, träffa en nära vän för att dricka lite öl i slutet på veckan samt ta det lugnt. Känner mig inte helt pigg i kroppen än, men det är betydligt bättre än igår så nu känns det som att mitt mående börjar gå åt rätt håll igen och det tackar jag och bockar för :-).
 
För övrigt är det alla hjärtans dag imorgon, har ni några speciella planer för den dagen?. Själv har jag knappt tänkt på den, men vem vet, det kanske blir en fin middag innan den dagen är över. Ja vi får hetl enkelt se!.
 
Nu måste jag börja fixa mig och sedan ta mig till jobbet. Jag hoppas ni all får en härlig start på denna nya vecka!.
 
 
// Bilderna är som vanligt hämtade från Tumblr // 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress