Nikolinas

H&M kollektion - Zara Larsson
Det kan nog inte vara så många av er som har missat att Zara Larsson ska göra en kollektion för H&M i samband med att hennes kommande album släpps. Ja, och om ni mot förmodan då har missat det så vet ni det nu i alla fall ;-). 
 
Hur kul är inte det!, hon är ju ändå en av de starkare lysande stjärnorna just nu (om man säger så) och hon står ju verkligen får vad girl power är, feminist, inte rädd för att säga vad hon tycker m.m. Men det var inte de sakerna som gjorde att jag blev så exalterad över hennes kommande kollektion, för let's face it, vi har en hel del riktigt häftiga powerkvinnor här i Sverige (och även i hela världen) men med det sagt innebär det inte att de har en bra klädstil, och framförallt, skulle släppa en bra klädkollektion. Nej, jag blev exalterad eftersom att Zara, enligt min mening, alltid har haft en ganska häftig stil, lite laid back med det där lilla extra, men hon är samtidigt inte rädd för att derssa upp sig till tänderna när tillfälle ges.
 
Så det ska bli ritigt kul att se vad hon skapar tillsammans med teamet från H&M, och baserat på de få pressbilderna som har släppts kommer jag nog inte vara den enda som försöker norpa åt mig ett plagg eller två.
 
 
Bilden är tagen från H&M:s hemsida och vill ni ha lite mer information om kollektionen kan ni hitta det här.
 
vad tycker ni om detta samarbete, ser ni fram emot den?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress