Nikolinas

Fredagens måsten
Imorse var det verkligen inte lätt att ta sig upp ur sängen, något som ändå är ganska ovanligt för att vara mig med tanke på att jag alltid brukar vara så morgonpigg. Låg verkligen och drog mig för att gå upp in i det sista, men tillslut var det bara att ta sig i kragen och kravla upp för att råttis skulle få sin morgonpromenad. Jag kanske är extra seg idag eftersom att det är fredagkroppen känner kanske av att det snart är helg och då börjar den vila upp sig/slappna av i förtid istället ;-).
 
Hur det än är hoppas jag inte att det håller i sig för jag älskar mina tidiga morgnar framför datorn med en kaffe i handen! (typ som bilden under + en dator i knät).
 
 
Dagens planer är att göra det som inte blev av igår, att storstäda i lägenheten. Jag har samlat på mig så mycket skräp de senaste veckorna som verkligen behöver rensas bort nu!, och dessutom behöver jag både dammsuga, damma av, och hänga undan kläder bl.a, så det är bara att sätta igång. Det ska bli så skönt när städningen är färdig för det finns verkligen ingenting bättre än en nystädad lägenhet, håller ni inte med?.
 
Dessutom står både en middag hos mormor och en krogkväll på schemat, så det är dags att jag sätter igång nu så att jag hinner med allting. Hoppas ni får en härlig fredag!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress