Nikolinas

2017.02.10
God morgon, hur mår ni idag?.
 
Jag vaknade med en dunderförkylning imorse, verkligen ingenting man vill ha när det för en gångs skull är fint väder... Men man brukar ju alltid må som sämst på just morgonen så förhoppningsvis hinner den lägga sig under dagen så att jag kan ta ut råttis på en långpromenad i eftermiddag (dessutom blir det då årets första långpromenad då vädret inte har varit det trevligaste..:P)
 
Planerna för idag blir att stanna hemma och ta det lugnt. eventuellt behöver jag ta mig in till stan en sväng för att köpa nya underkläder och jeans, råkade spräcka mina i helgen när vi tränade lite innan vi hade bytt om. Kanske inte det smartaste draget om man tänker tillbaka nu i efterhand, men what to do. Dessutom vill jag gärna klämma in en liten fika någonstans under dagen för en semla hade ju inte suttit helt fel just nu, hehe man måste passa på när de finns tillgängliga :-).
 
Så vi får helt enkelt se hur denna dag blir. Jag hoppas ni får en härlig fredag!.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress