Nikolinas

Summering v. 14
Något jag gjorde den här veckan som var planerat:
Ja det gamla vanliga, jobb, träning etc. Inget nytt på denna front denna vecka heller tyvärr.
 
Som inte var planerat:
---
 
Och något nytt jag gjorde:
Jag gjorde ett test denna vecka som jag har varit så GALET nervös över, men det gick så himla bra så just nu svävar jag på små rosa moln! Wieee!.
 
Ett tips från veckan:
Tro på er själva, för om ni inte gör det kommer ingen annan att kunna tro på er heller. Allting börjar med en själv och om man tror på sig själv så kan man göra allt!.
 
 
Veckans orimliga:
Drottninggatan, no more words needed.
 
Veckans otippade:
↑ Samma som ovan. ↑
 
Maten jag lagade: 
 Yoghurt och flingor, haha. Har tyvärr haft väldigt konstiga matcravings just denna vecka, så jag har i princip ätit yoghurt och flingor eller mackor varje dag. Så med andra ord har jag inga roliga maträtter att bjussa på denna vecka heller..
 
Veckans låt:
Denna!, alltså Darin levererar ju verkligen varje gång och jag lovar att denna låt kommer att spelas flitigt hos mig i vår och sommar.
 
Veckans känsla:
Oro, sorg, kämparglöd, ja dessa är bara några av alla saker jag känner för denna vecka. Ja veckan har varit minst sagt omtumlande och jag ska verkligen göra allt den kommande veckan för att vända de mindre roliga känslorna till positiva känslor istället!.
 
Veckans betyg:
Jag vet faktiskt inte vad jag ska sätta för betyg denna vecka. Fram tills i fredag var allting så himla bra och positivt, test som har klarats av vilket betyder att jag är ett steg närmre mitt mål!, fint väder och häng med härliga människor. Men ja, sedan vände allt så himla snabbt, så jag tror faktiskt att jag lämnar denna punkt blank för denna vecka och så håller jag tummarna att nästa vecka får ett högt betyg istället.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress