Nikolinas

3 plagg att satsa på i höst
Modeveckan är ju i full gång just nu, något som nog inte har undgått de flesta. Så därför tänkte jag lista upp tre stycken plagg som borde finnas i alla fashionistas garderober i höst, och om någon av dessa saknas i er garderob så är det dags att gå ut på en shoppingrunda ;)..
 
 
Thigh high:
Detta är mitt absoluta favoritplagg i höst, de knähöga/lårhöga stövlarna är så otroligt snygga och funkar på i princip alla kroppstyper, vilket är perfekt om ni frågar mig!. Dessa var populära redan i våras men, de är om ännu, mer aktuella nu i höst, och vi får dessutom bevara sommaren lite längre klädmässigt eftersom man håller värmen i dem trots att man är barbent.
De två vänstra är från Nelly.com och den högra är från H&M.
 
Choker:
En trend som senast var aktuell under 90-talet och som nu har gjort en rejäl comeback!. Varannan människa man ser på stan nuförtiden har en choker runt halsen, och det har de med all rätta då det är den ultimata accessoaren i höst. Om man inte har lust att gå och köpa en så kan man enkelt gör en själv med hjälp av en gammal scarf!.
De tre ovan är från Nelly.com samt Gina Tricot.
 
Bomberjackan:
Även detta är ett plagg som har gjort en ordentlig comeback efter ett antal år i skuggan. En riktigt snygg jacka som finns i alla möjliga färger, så om man är lite mer modig ska man satsa på en stark färg, som den ljusblåa i mitten, för att ge lite färg i den gråa vardagen som hösten brukar komma med. Vill man ha ett budgetalternativ så skulle jag rekommendera att gå igenom era föräldrars garderober, för jag är övertygad om att 90% av dem har en gammal bomberjacka hängandes från ungdomens dagar ;). 
Samtliga jackor ovan finns på Nelly.com
 
 
Så efter att ha gjort det här inlägget har jag insett att jag har lite shopping att göra de närmsta dagarna om jag vill hänga med i svängarna ;). Men dessa är såklart bara några av en mängd olika trendplagg i höst. så det är egentligen bara att välja och vraka. Men jag hoppas i alla fall att ni har fått lite inspiration till den annalkande hösten!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress