Nikolinas

Wishlist - Wide sweater
Jag har verkligen börjat älska tröjor i alla dess former med vida ärmar längst ut, det är verkligen så galet snyggt. Det ger looken en snyggt avslappnad känsla utan att för den delen göra den sjafsig och tråkig, ett must have i garderoben med andra ord!.  Att den dessutom kan kombineras med i princip vilken underdel som helst drar inte precis ner betyget ;-).
 
Så i lördags när jag var på MOS för att se Skönheten och odjuret, hade jag lite tid över innan filmen skulle börja, och passade då på att kika igenom några av butikerna som finns där. Inne på Bikbok stötte jag på den perfekta tröjan med vida ärmar, den hade den perfekta färgen, gjord på ett mysigt material (vilket är perfekt nu när vädret fortfarande är lite småkyligt) samt hade den perfekta längden!. Tyvärr blev det inget köp då eftersom jag är en person som gärna vill fundera någon dag innan jag köper något, men nästa gång jag tar mig till stan så. Förhoppningsvis har den inte sålt slut då, får hålla tummarna för det. 
 
Här under kan ni hitta den, och den kommer även i färgerna vitt och grått, men tycker periskofärgen är sådär härligt uppiggande och vårig, håller ni inte med?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress