Nikolinas

Wishlist - Suedelike bag
 
För några veckor sedan skrev jag i det här inlägget att jag hade hittat en väska som definitivt behövde flytta in i min garderob. Men desvärre så verkar den vara slut prick överallt och jag har helt enkelt gett upp jakten på den i nuläget. Tråkigt då den var så himla fin och helt perfekt för mig, men man kan ju inte fästa sig vid en sådan sak för det är ju ändå bara en väska ;-). 
 
Ja, så jag har nu varit på jakt efter en annan väska ett tag nu, och i takt med att alla vår/sommar kollektioner börjar trilla in i butikerna har jag hittat en massa godbitar att välja och vraka emellan. Så jag har nu hittat en ny liten godbit att gå på jakt efter, och ni kan se den på bilden under, vist är den snygg!. Liten, enkel, och med en härlig pastellfärg som passar pefekt för det vädret som komma skall!. 
 
Ni hittar denna på H&M, och om just denna färg inte riktigt faller er i smaken så kan jag glatt meddela att den finns i flera färger. Så nu får jag se till att komma iväg i tid till affärerna så att inte denna också hinner sälja slut, för den kommer nog inte finnas kvar alltförlänge om ni frågar mig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress