Nikolinas

Måndagscitat. v 11
Okej, så nu kan jag officiellt säga att jag är back in business, samt är både piggare och mer inspirerad än någonsin. De två senaste veckorna har verkligen varit helt galna och när jag igår hade en helt ledig dag låg jag och sov i princip hela dagen (och även natten) vilket är ett rekord för att vara mig!. Så nu när det mest hektiska är över ska det bli så himla skönt att komma tillbaka till rutinerna, och framför allt, bli en normal människa igen ;-).
 
Men nog om det. I och med att jag ska komma tillbaka till rutinerna igen, så kommer denna dag att ägnas åt att främst städa här hemma. När man har så fullt upp på dagarna är det sista man tänker på att diska, dammsuga och plocka efter sig, så det får jag nu ta tag i nu i efterhand. Men även om det inte ska bli så roligt att just städa, så kommer det vara så otroligt skönt när det är färdigt!. Jag menar det finns få saker som slår känslan av ett fräsht och nystädat hem, håller ni inte med?.
 
// Bilder från Tumblr //
 
Eftersom det är måndag idag så bjuder jag som vanligt på ett härligt måndagscitat för att peppa er inför denna vecka. Jag känner redan att den har börjat på ett bra sätt med tanke på att snön är borta och vårkänslorna har börjat infinna sig igen, det kanske till och med är så att våren kommer till Stockholm på riktigt denna vecka!. Vi får hålla tummarna för det :-D.
 
Hoppas ni får en härlig måndag och start på denna vecka, och glöm inte att kika in här i eftermiddag för mer rolig uppdatering!.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress