Nikolinas

Lemonade
 
"When life gives you lemons, make lemonade"
 
Jag låter detta citat inleda detta inlägg, för om man i slutet av varje dag skulle ha ett citat för att summera dagen, ja då är detta citat perfekt för just denna dag!. Ni vet när man vaknar på morgonen och kanske har en viss aning om hur dagen ska bli, och så tar den en riktig u-sväng och blir något helt annat än vad man först tänkte sig, ja precis så har denna dag varit. Tyvärr är det inget jag kommer att ta upp här av flera olika skäl, men jag kan lugnt säga att jag fortfarande är lite vimmelkantig. Knasigt, tokigt, galet, knäppt, ja detta och mycket mer känner jag just nu..
 
Nej, jag vill inte att detta inlägg enbart ska handla om tråkigheter, men jag vet tyvärr inte riktigt hur jag ska fortsätta detta inlägg. Så istället för att skriva lite random och halvhjärtat om något, så väljer jag att istället sätta punkt här. Jag hoppas att ni har haft en härlig dag och fortsätter att njuta av solen under kvällen. Själv tänkte jag ge mig ut på en långrunda med råttis för att komma på andra tankar. Lite sol, vacker utsikt och en glad råttis brukar vara dunderkuren när jag är nedstämd, så jag hoppas att det blir det även denna gång.
Malin

Inte alltid det blir som man tänkt sig. Tyvärr blir det oftast inte till det bättre heller. Men jag hoppas det löser sig! Ha en fin dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress