Nikolinas

Min söndag i bilder
I ärlighetens namn har jag inte haft den mest händelserika dagen idag, men när jag för en gångs skull har varit duktig och tagit lite bilder så tänkte jag passa på att visa upp dem. Så precis som rubriken lyder har ni här under några bilder från min söndag.
 
 
Efter morgonrundan och två koppar kaffe var det dags att duscha råttis. Något jag gör ca 1 gång i månaden (ibland varannan månad) när hans päls börjar bli lite ofräsch, och nu efter all snö och slask var det hög tid för en avskrubbning. Så någon timme senare när han var så gott som torr låg han så sött och sov så jag var bara tvungen att knäppa en bild på min lilla skatt!. Alltså finns det något gulligare än en sovande hund?, nej jag tror verkligen inte det!.
 
 
När klockan slog 14:00 fick jag ett ryck och bestämde mig för att baka äppelpaj. Bestämde redan i tisdags att göra just äppelpaj, men när jag insåg att mjölet var helt slut hemma så gick det inte att göra så mycket mer (och ja, var aldeles för lat för att ge mig ut till affären igen och handla det :P...). Så när jag idag kikade igenom skåpen en extra gång och hittade en påse med glutenfritt mjöl så tog jag äntligen tag i saken!. Det blev inte fullt så gott som med vanligt mjöl, men ändå såpass gott att endast 1/4 av pajen nu är kvar ;).
 
 
Eftermiddagen avrundades sedan med ett träningspass, och här ovanför har ni en lycklig selfie från mig när jag kom hem igen. Nu är det soffläge framför tvn som gäller och imorgon återgår vi till rutinerna med jobb och allt vad det innebär. Men fram tills dess vill jag önska er en härlig söndagskväll och jag hoppas att ni har haft en lika lugn dag som jag har :D
 
Tilda Barkselius

Lät som en himla mysig dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress