Nikolinas

Lite kvällskomedi
Idag har det verkligen varit full rulle ända sedan kl 7 imorse, så jag måste erkänna att jag känner mig lagom mosig i huvudet just nu. Men det har verkligen varit en både rolig och produktiv dag idag, så jag känner mig både mosig och trött på ett bra sätt (om ni förstår vad jag menar :P)
 
Så istället för att lägga upp någon halvrolig bild (för tyvärr har jag inte alls varit lika aktiv med kameran som jag hade önskat) så tänkte jag ägna detta inlägg åt att kika på lite roliga bilder som jag har sparat ner på min mobil den senaste tiden. Bilder som gör de tråkiga strötimmarna under vardagen så mycket roligare, exempelvis tiden man spenderar på att åka kommunalt eller vänta i kassaköer. Dessutom är en hel del bilder mer aktuella än någosin med tanke på vad som händer i USA just nu med deras nye president, ja ni ser ju själva här under. 
 
Min personliga favorit är den sista, den är bara så himla klockren.
 
Nu tänkte jag ordna en kopp te till mig själv och sedan blir det tidig sänggång. Hoppas ni har haft en härlig dag och får en mysig kväll!.
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress