Nikolinas

Summering v. 6
I början av detta året lovade jag mig själv att jag skulle försöka bli bättre på att göra veckosummeringar. Inte bara för att det kan vara kul för er läsare att se vad jag har haft för mig under veckan, utan även för mig själv när jag går tillbaka i arkiven och ser vad jag egentligen har gjort. Man glömer lätt småsaker och det kan vara kul att bli påmind om dessa när lusten faller in. Så för att bli bättre på veckosummeringarna tänkte jag använda mig av mallen under, tror att det kan underlätta lite i framtiden när mitt schema kommer vara en aning mer fullbokad!.
 
Hur som haver kan ni se här under vad jag har haft för mig under denna vecka.
 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat:
 Flög hem från Bulgarien på måndagen efter en helg med intensiv träning. Jag var helt slut i både kropp och knopp, så känslan att få somna i min egna säng på måndagskvällen var obeskrivlig. 
 
 
Som inte var planerat:
 Att bli förkyld! (ja jag lovar, det här var SISTA gången jag nämner det nu :P)
 
Och något nytt jag gjorde:
Ja, besökte Bulgarien, men annars är det ingenting jag kan komma på just nu. Jag har i det stora hela haft en väldigt lugn vecka.
 
Ett tips från veckan:
Att inte dra mig i sängen på morgnarna bara för att jag kan. Det slutar bara med att jag blir 10 ggr tröttare än vad jag hade varit annars...
 
Veckans orimliga:
Att han verkligen är borta och nu begravd. Kan inte riktigt förstå det..
 
Veckans otippade:
 Att det har varit riktigt soligt några dagar denna vecka, trodde inte att jag skulle få se solen förrän tidigast i April. Men jag tackar inte nej.
 
Maten jag lagade:
 Typ pasta med halloumi, lagar alltid det när jag inte vet vad jag vill ha. Tyvärr har det blivit ganska mycket hämtmat denna vecka, men ska försöka se till att det inte blir så nästa vecka också.
 
 
Veckans låt:
Den här har verkligen gått nonstop denna vecka!.
 
Veckans känsla:
 Sorg...:-(
 
Veckans betyg:
2 av 5. Nej det har inte varit det bästa veckan, men det blir ju lättare och lättare för varje vecka. Så jag biter ihop och håller tummerna för att nästa vecka blir snäppet bättre än denna
 
Lista hämtad härifrån.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress