Nikolinas

Statement plagg i helt ny form
Något som verkligen har blivit populärt i modesvängen det senaste är plagg där man visar sin ståndpunkt i olika ämnen, i form av tryck på plaggen. Inte nog med att det är en snygg detalj i en annars kanske ganska enkel outfit, utan nu börjar folk även våga visa upp sin ståndpunkt i viktiga politiska frågor. Något som verkligen inte hade varit på kartan för bara några år sedan, och nu när den politiska situationen ser ut som den gör idag behöver vi verkligen fler som vågar stå upp för sina åsikter åt alla dem som inte kan.
 
Jag verkligen tokälskar det och har hittat en hel del plagg som jag vill klicka hem typ nu. Men om man inte har den budgeten att klicka hem en massa plagg stup i kvarten kan man ju alltid göra det själv hemma!, äntligen är det dags att ta tillbaka den gamla hederliga potatisen att göra tryck med (får verkligen flashbacks från min barndom bara jag skriver det här). För kom ihåg, det är inte var du har köpt plagget som är det viktigaste, utan budskapet som det/du försöker förmedla, så DIYa iväg!.
 
Här under har ni lite bilder för att boosta både er, och även min egna, inspiration. Visst är det sjukt snyggt, och icke att glömma, helt rätt i tiden. Så hitta en ståndpunkt som står dig varmt om hjärtat och implementera det i din nästa outfit!.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress