Nikolinas

Onsdagen
Ibland blir jag bara så himla trött på mig själv och min kropp för att den inte vill fungera som jag vill alla gånger. Nej, detta inlägg kommer inte handla om varken utseende eller hets av något slag, utan om att jag ännu en gång har lyckats skada foten (något som har hänt så många gånger att jag nu har tappat räkningen...). Egentligen är det ingen större fara och förmodligen är det en sträckning som kommer vara läkt om någon vecka, men det kunde verkligen inte ske mer olägligt, och det gör mig både irriterad och stressad. Så de senaste dagarna har jag haltat runt på stan och det måste verkligen se så himla roligt ut de gångerna när jag har försökt springa till tåget och har haltat som en galning :P. Bjuder på det, hoppas någon fick sig ett gott skratt :-).
 
Men trots den onda foten är planerna att hinna med morgonträningen imorgon, har inte tränat på ca 2 dagar och känner att det börjar krypa i varenda cell i hela kroppen så träningen är välbehövlig. Så därför tänkte jag strax läsa lite i sängen och sedan sova för att ha så mycket energi som möjligt, för det värsta är verkligen att komma till passet och känna sig som ett kolli, fy!. Det är verkligen något jag försöker undvika till varje pris!.
 
Men innan jag går och lägger mig så tänkte jag bjuda på några bilder från mig dag idag. Som ni läste i förra inlägget så var jag hos frisören idag och det känns verkligen SÅ HIMLA SKÖNT, älskar verkligen när håret är nyfixat och fräsht, det gör verkligen så mycket för självförtroendet. 
 
 
 
Nej nu ska jag ta min skadade fot och mitt nyfriserade hår och gå och lägga mig. Hoppas ni får en härlig onsdagskväll!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress