Nikolinas

Jakten på värme
Det är så galet kallt just nu, jag sitter med både tjocka strumpor, tjocktröja och ett antal filtar över mig och fortfarande fryser jag galet mycket. Visst, jag vet att många av de äldre lägenheterna brukar vara lite kallare främst då det drar i dem en del, men såhär kallt har det faktiskt inte varit på ett bra tag. Får ta en varm dusch och bädda in mig i sängen med en bra bok istället för det är ju aldrig kul att sitta och frysa.
 
Så, i och med att jag har känt mig så frusen denna kväll har jag givetvis suttit och tittat tillbaka på bilderna jag tog i höstas när jag besökte varmare breddgrader, på det sättet kan man i alla fall försöka tänka tillbaka på den värmen man kände då. Tyvärr går inte det så himla bra, utan jag blev istället rejält resesugen...men lite värme i tårna kände jag i alla fall ;). Hur som helst hittade jag några bilder från Aten som jag inte har publicerat här än, vilket känns dumt. Så här under kan ni se dem och behöver jag säga att jag vill resa tillbaka dit typ nu?!...
 
Hoppas ni får en fin kväll.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress