Nikolinas

Gå vidare
Mitt mål de senaste två veckorna (för att gå vidare och orka med vardagen) har varit att hålla mig så sysselsatt som möjligt för att skingra tankarna och på det sättet hitta tillbaka till glädjen som jag hade för några månader sedan. Nu när jag skriver det så låter det verkligen hur lätt som helst, jag menar att skingra tankarna är ingenting som jag har haft några större problem med tidigare, men när något så otroligt tufft drabbar en är det som att alla minnen om det hemska som inträffade har limmats fast på näthinnan med ett superlim som vägrar släppa. Men det är bara att fortsätta, allitng blir ju som sagt lättare med tiden och jag tror att även det där superlimmet kommer att tappa sin förmåga med tiden... Det är bara att trampa vidare och fokusera på alla glödjeämnen här i livet!.
 
Ja, som ni märker känner jag mig inte på topp just nu, så därför bjuder jag här under på ett litet kollage med saker som peppar mig och ger mig inspiration just nu. Som ni ser på bilderna är det fokus på både pasteller och resor, ja helt enkelt saker som enligt mig hör våren till!. Vilket för övrigt är en årstid som närmar sig med stormsteg, åh vad jag längtar till de svala vårkvällarna, solen som aldrig går ner och alla härliga uteserveringara som är spridda runtom stan. Hoppas den kommer snart!.
 
 
// Bilderna är från Tumblr //
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress