Nikolinas

En liten "catch-up"
 
Med stor (läs: megastor) risk för att upprepa mig själv, måste jag ändå börja detta inlägg med att konstatera hur galet snabbt tiden har gått. Det är redan 1:a Augusti, och även om det hitills har varit rätt hyffsat väder, så är det ju ändå att faktum att sommarmånaderna nu är över och att vi sakta men säkert börjar traska in på höstmånaderna. Så jag håller tummarna för att denna höst blir lika härlig som den var förra året!.
 
När jag ändå är inne och pratar om hösten så kan jag säga att jag fr.o.m slutet på Augusti påbörjar ett nytt kapitel i mitt liv. Något som jag verkligen ser otroligt mycket fram emot och som ni givetvis kommer att få hänga med på i den mån det går. Men mer om höstens planer kommer i ett senare inlägg. Innan dess har jag både en resa bokad och en massa utomhushäng planerade för att njuta av det härliga vädret och uteserveringarna till fullo!.
 
Innan jag avslutar detta inlägg måste jag också erkänna att detta inte allt blev som jag hade tänkt mig. Planen från början var att jag skulle berätta lite om min sommar (som till viss del inte alls har blivit som planerat) och kort beskriva planerna inför hösten. Men då det är så himla svårt att veta vilken ände jag ska börja med så sparar jag allt detta till kommande inlägg, inlägg som förhoppningsvis publiveras den nästkommande dagarna. Tills dess får ni helt enkelt hålla er till tåls och passa på att njuta till max av det som är kvar av sommaren!.
 
Hoppas ni får en härlig 1:a Augusti.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress