Nikolinas

Vårlängtan

Vad är det egentligen som händer med vädret här i Stockholm?. Ena dagen är det strålande sol (som idag), andra dagen spöregnar det, tredje dagen snöar (?!?) det och fjärde dagen är det strålande sol igen.. Ja, folk skyller på att det är ett "typiskt aprilväder", men ärligt talat kan jag faktiskt inte komma ihåg senaste gången vi hade ett sånt här galet väder i april!. Förhoppningsvis vänder det snart och vi får ordentligt med sol och värme så att alla buskar och träd kan blomma!. Jag kan inte ens med ord beskriva hur mycket jag längtar efter grönska, åh vad jag längtar till härliga vår och sommardagar!.


Nej nu har jag fått skriva av mig lite om detta tråk-väder och måste strax återgå till det jag gjorde, men jag lovar att fler inlägg kommer inom kort (yes jag har haft en liten paus på någon vecka, men nu är det back in business som gäller!) Så jag hoppas ni får en härlig onsdag och eftersom detta inlägg handlar om just våren och vädret så bjussar jag på några bilder på körsbärsblommorna som äntligen har blommat ut!.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress