Nikolinas

Positiva vibbar
Alltså så produktiv som jag har varit sedan jag kom hem från jobbet i eftermiddags (trots en hemsk magont som ÄNTLIGEN börjar gå över) har jag nog inte varit på ett par dagar. Alla räkningar har betats av, jag har fixat och donat med pengar och även unnat mig en liten fin sak för att jag faktiskt tycker att jag förtjänar det.
 
Detta, mina vänner, är verkligen ett lyft om man jämför med hur mina senaste veckor har varit. Humöret har verkligen gått upp och ner (mest ner tyvärr) och jag har ständigt gått runt med en känsla av stress och allmän likgiltighet. Inte alls kul, så för några dagar sedan bestämde jag mig för att det nu fick räcka och började bomba mig själv med positivitet och glädje från alla möjliga håll och kanter, och ja som ni kan se så gav det ju resultat. Så det enda som bekymrar mig i nuläget (förutom lite familjesaker) är varför jag inte gjorde detta tidigare då jag då hade kunnat ha ett par extra dagar av glädje och positivitet, men det är ju aldrig försent som man brukar säga ;-).
 
Så ja, idag mår jag bra kan man kort och gott säga!.
 
 
 
Hur mår ni idag?, har ni haft en härlig dag?. Hur det än är så hoppas jag att ni alla har haft en riktigt härlig dag, och om inte så kanske ni fförhoppningsvis fick lite pepp av att läsa detta inlägget!. Dagen blir ju inte bättre än man gör den, så därför tror jag att om man då får lite positiva vibbar så kan man vända tristheten till något mer glädjefyllt och roligt.
 
Nej nu ska jag sluta bombardera er med "peace, love, and harmony" och istället göra mig en kopp te innan sänggång. Det blir en tidig morgon imorgon så då är det lika bra att lägga sig tidigt så att man vaknar pigg, utvilad och redo för nya äventyr!.
 
Hoppas ni får en fin kväll :-D.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress