Nikolinas

Justin Bieber
Precis som jag skrev i förra inlägget så ska jag på Justin Beibers konsert ikväll. Dessa biljetter inköptes faktiskt av en ren slump då jag samma dag som de släpptes fick ett mail om att de nu var ute till försäljning och som det konsertfreak som jag är tänkte jag varför inte. Så med lite tur lyckades jag knipa två ståplatser till ikväll och nu såhär några timmar innan ser jag verkligen fram emot showen!. Om ni hade frågat mig för två år sedan om jag någonsin kunde tänka mig att se honom live så hade jag sagt blankt NEJ, men efter att hans senaste album verkligen slog mig med häpnad så har jag verkligen ändrat uppfattning om hans musik (tyvärr inte om honom som person då jag fortfarande tycker att han från tid till tid kan beté sig som ett riktigt arsle)
 
Så i det här inlägget tänkte jag faktiskt lägga upp tre stycken låtar som jag hoppas att han spelar ikväll, så håll tummarna för det ni också så kanske det är större chans att det blir så ;). Är det någon av er som ska gå ikväll också, eller kanske imorgon?
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress