Nikolinas

Soluppgång och bananpannkakor
Ibland kan jag bli så trött på mig själv. Igår hade jag planerat att ha en lugn hemmakväll och fixa med ett par inlägg som var tänkt att publiceras igår kväll, för efter resan har jag fått ett kreativitetspåslag som heter duga och idéerna på framtida inlägg bara fortsätter att komma. Detta är såklart helt underbart och jag hoppas att detta håller i sig ett bra tag framöver, men nu kommer vi till kritan, såg ni något inlägg här igårkväll?. Nej det gjorde ni inte för vid 18-tiden sov jag som en stock i soffan!, och jag hade ett kort avbrott i sömnen vid 22 då jag tvingade mig upp för att gå ut med råttis, annars var jag helt utslagen. Det är givetvis jetlagen som fortfarande spökar, men jag kan inte låte bli att bli lite irriterad på mig själv då jag hade en massa idéer och istället sov bort hela kvällen, men jag ska se till att de inläggen kommer upp idag istället som kompensation!.
 
Hur mår ni idag då?. Jag vaknade lite täppt i näsan (precis som de andra morgnarna den här veckan, förmodligen en liten förkylning som spökar men jag hoppas att det inte blir något mer än så!). Som vanligt blev det en morgonrunda med råttis och vi hade turen att gå precis när det var soluppgång och den var så himla vacker! (ni kan se den på bilden under). Så där stod vi ett tag och njöt, eller jag stod och njöt och råttis tittade på mig som om jag var knäpp :P, och sedan bar det av hemåt för lite frukost med bananpannkakor (andra bilden). Detta var även första gången jag testade att göra just bananpannkakor och nu förstår jag verkligen hysterin som har varit kring dem ett tag, för OH MY vad goda de var!. Dessutom fick jag ett helt berg över så det blir att mumsa på under dagen när blodsockret sjunker. 
 
Jag hoppas att ni har haft en härlig lördagsmorgon!.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress