Nikolinas

Måndagscitat v. 44
Hej och god morgon på er!.
 
Någon som vaknade 1 timme för tidigt idag med tanke på att vi gick över till vintertid igår?. Jag gjorde i alla fall inte det och lyckades även pallra mig iväg till morgonträningen (wiho för mig!), så sitter nu med ett lyckorus i kroppen och äter knäckemacka framför en repris av Wahlgrens värld. Alltså HUR BRA är inte den serien?!. Eftersom det har varit en del realityserier med svenska kändisfamiljer ett tag på tvn nu så trodde jag att även denna skulle vara lite halvdan, men så fel jag hade. Det absolut bästa med den är att man känner igen sig så himla mycket i många av sakerna de gör, jag menar allas familjer är väl lite knäppa i grund och botten :P. Så ett hett tips för alla er som har höstlov denna vecka!.
 
Nej nu ska jag gå och fixa en till macka till mig själv. Så, som vanligt bjuder jag även denna måndag på ett citat och fina bilder (från Tumblr) för att peppa er inför denna vecka. Hoppas ni får en fin dag!.
 
 
Freja Lindsjö

Så sant citat :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress