Nikolinas

Knäppt
Hej på er!.
 
Jag började denna dag och vecka med ett morgonpass, och nöjd som jag var så tänkte jag på hur mycket tid jag hade att göra alla måsten under resten av denna dag då klockan endast var 8 när jag kom hem. Så planen var att efter en god frukost sätta igång och bocka av alla punkter, dock efter att ha sträckt ut kroppen i ca 5 minuter. Ja de 5 minuterna blev istället 4 timmar, och nu sitter jag här, i och för sig något utvilad, men lite efter i planeringen. Men på ett sätt var det nog ändå väntat då jag bara fick 4 timmars sömn inatt, det är inte lätt att jobba sen kväll..
 
Men man ska inte sitta och gråta över spilld mjölk, så istället för att tänka på vad jag borde ha gjort vid det här laget så ska jag försöka göra det bästa av situationen. Det hade ju kunnat vara värre ;).
 
 
 
Eftersom det är måndag idag, och som vanligt en ny vecka, så står självklart ännu ett måndagscitat på agendan. Jag hoppas att ni har haft en härlig morgon/förmiddag och inte käner samma stress som jag gör just nu. Om ni gör det så är det kanske läge att ta en liten paus för att varva ner (hur svårt det än kan vara) om inte så fortsätt precis som ni gör ;).
 
Hoppas att ni får en härlig dag, och kika in här i eftermiddag för då kommer ett roligt tips-inlägg.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress