Nikolinas

Palmer
Hej på er!,
 
Idag vaknade jag aldeles för sent för mitt eget bästa och jag hade egentligen planerat att gå upp redan vid 8 imorse för att få så mycket gjort som möjligt, men som ni märker blev det inte riktigt så... Ända sedan jag kom hem så har det varit otroligt svårt att ta sig upp ur sängen och jag känner mig bara tröttare och tröttare för varje dag, något som ändå är förståeligt med tanke på hur hektiskt hela novmeber har varit, men som är otroligt frustrerande. Så de här veckan ska jag verkligen försöka vända det så att jag kan börja fungera som en vanlig människa igen!. (önska mig lycka till för det kan jag nog behöva :P)
 
Så för att pigga upp mig själv, och kanske även några av er som kanske också har haft en seg morgon, bjuder jag på ännu en härlig bild från Aten. Det är verkligen något speciellt med palmer, och om ni frågar mig så är inte en solsemester helt komplett om man inte har sett minst en palm. Dessutom har de en väldigt lugnande effekt på mig, jag menar vem blir inte lugn av att se palmblanden vaja i en svag somarbris. Så vad är då inte bättre än en lugnanade palmbild en dag som denna.
 
Hoppas ni får en härlig dag.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress