Nikolinas

Kvällens planer
Hej på er!,
 
Sitter just nu i soffan och försöker varva ner lite innan jag ska ge mig ut i solen igen. Testade aldeles nyss 21 minute body workout på sats hemsida och herre vad jobbigt det var!. Har faktiskt aldrig testat deras onlineträning tidigare och blev väldigt positivt överraskad!, det var kort, koncist och RIKTIGT jobbigt, precis min melodi med andra ord. Kommer definitivt utnytta den tjänsten många gånger framöver. Så alla ni som har testat den klassen tidigare förstår nog varför jag behöver pusta ut i några miuter nu innan nästa äventyr ;).
 
Hur som haver ska jag strax fixa mig och röra mig mot stan igen. Ikväll är det grönan som gäller då hollywood vampires spelar, tror inte någon har missat det. Om jag ska vara ärlig så har i princip inte hört på en enda av deras låtar, men är Johnny Depp i stan måste man ju passa på att se honom;) hehe.
 
Vad är era planer för kvällen?
 
 
 
 
 
 
 
Pia

Åh, vad kul att det var bra online! Då ska jag också in och kolla ! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress