Nikolinas

#throwbacktuesday
Ett långt tag var just #throwbackthursday en taggning som de flesta anväde på just torsdagar för att få visa lite bilder från den gamla goda tiden, något som både jag och säkert många av er använde flitigt. Men nu så är det mer #throwbacktuesday som gäller och då tänkte även jag haka på den trenden, ni vet det är ju som man säger: bättre sent än aldrig ;) (och ja det passar speciellt bra in på mig då jag alltid börjar med allting senare än andra, ex instagram, snapchat, facebook, ja you name it)
 
Så idag tänkte jag titta tillbaka på min resa till Spanien som gjordes i september förra året, en resa som jag gärna gör om även denna höst. Det var så himla avkopplande att bara ta några dagar från stressiga Stockholm och njuta av god mat, drinkar och härliga dagar på stranden. Ja kort och gott en ordentlig semesterrresa utan några galna partykvällar (kanske inte något alla 21-åringar vill göra, men det var välbehövligt kan jag säga). Nej ska sluta babbla nu och låta bilderna tala för sig istället :D
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress