Nikolinas

Tillbaka till rutinerna
Här kommer en liten bild från min morgon. Var som vanligt uppe med tuppen eftersom en liten råttis bestämt tyckte att 6:30 var en perfekt tidpunkt för en promenad, och då nöden inte har någon lag är det bara att ta sig upp ur den mysiga sängen och gå ut. Men jag kan lugnt säga att det är 20 gånger enklare att ta sig ut på somrarna än vad det är på vintern, så jag ska inte klaga. Så nu när jag har vaknat till ordentligt efter promenaden tänkte jag ordna en god frukost och äta framför OINTB (som är så gaaalet bra, nu förstår jag verkligen hysterin kring den serien:P). 
 
Sen vet jag att de sensate dagarna har varit = noll uppdatering, och tyvärr är inte det precis någonting som jag vill. Men de senaste veckorna har varit fyllda av extremt mycket stress, oro och funderingar som helt enkelt har tagit all energi, så nu när konserten har passerat kände jag hur en stor del av allt detta bara försvann och lämnade mig väldigt trött. Så med andra ord har mina senaste dagar bestått av att jobba och sova (bokstavligen), men jag känner nu att jag sakta men säkert börjar komma tillbaka till rutinerna igen. Med andra ord ska jag göra mitt bästa för att försöka hålla uppdateringen normal nu, så mad andra ord, nu kör vi!.
 
Hoppas ni får en fin morgon!.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress