Nikolinas

Frihet
 
 
Vad jag älskar dessa tidiga helgmorgnar!. VIsst, det är inte alltid lätt att ta sig upp vid 7-tiden efter en veckas hårt arbete, men den känslan utbyts snabbt mot lycka såfort man kommer utanför porten. När man går runt på de tomma trottoarerna, andas in den friska luften och njuter av den härliga utsikten inser man verkligen hur bra vi har det här i Sverige. Att bara få gå fritt på gatorna, något som vi ofta tar för givet, är en sak som många inte har friheten att göra. Det är just det, de har inte friheten. En sådan simpel sak som man tycker borde vara självklar för varje människa, är något som en stor skara drömmer om och vissa får kanske aldrig ens uppleva det.
 
Nej det är väldigt lätt att man glömmer sånna saker när man själv är mitt uppe i livet och allt vad det innebär. Det är just därför jag älskar dessa tidiga helgmorgnar så himla mycket. Man får i princip hela staden för sig själv och det är vid just dessa tillfällen som jag har tid att samla tankarna och fundera och reflektera över tillvaron. Kort och gott är det min egentid och utan den skulle jag inte orka med veckorna. 
 
Nej, nu är det dags för frukost och sen får vi se vad denna dag har att erbjuda!.
Jessica

Låter riktigt härligt! fina bilder :)

Svar: Tack:D
Nikolinas

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress