Nikolinas

En liten kvällslista
 
 
 

Ja eftersom att det är lite av en segmåndag för mig så bjuder jag er på en liten lista med olika frågor här under. Ska försöka göra färdigt de sista talen i matten nu och sedan blir det lite tv-häng, man måste ju få lite avkoppling på kvällen. Hoppas ni får en härlig kväll.

 

Vad har du för skostorlek? 
39
 

Brukar du skratta för dig själv? 
Det brukar hända, och oftast på ställen där man kanske inte borde skratta för sig själv som på tunnelbanan...
 

Vilket är ditt favoritnummer? 
Nummer 5, vet inte riktigt varför det är just det numret men det klingar bra av någon anledning.
 

Vad var det senaste du åt? 
Middag
 

Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? 
Rosa såklart!, what else
 
 
Hur är vädret just nu? 
Mörkt, kanske inte riktigt det man ska svara på denna fråga men eftersom det är så mörkt ute så är det lite svårt att se.
 

Tv eller dator? 
Både och skulle jag säga, de har båda sina inverkan på mig
 

Favorit TV-program?
En hel drös av dem, The walking dead, SATC, Criminal Minds, The Simpsons (ja och listan fortsätter i vad som känns som en oändlighet)
 

Har du några syskon? 
Yup
 

Längd?
175 cm över havet, eller så var det sist jag mätte mig i alla fall 
 

Hårfärg? 
Blond 
 

Ögonfärg?
Bruna
 

Favorit månad?
Någon av sommarmånaderna, kan inte riktigt bestämma mig för vilken av dem bara..
 

Har du gråtit någon gång utan någon anledning? 
Kan ha hänt någon gång, men det förekommer väldigt sällan
 

Vilken var den senaste filmen du såg? 
Baksmällan del 2 som gick igårkväll
 

Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt?
Jag skulle vilja säga att jag inte är det, men i ärlighetens namn så är jag nog det tyvärr...
 

Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? 
Nej
 

Kramar eller kyssar? 
Kramar alla dagar i veckan!
 

Choklad eller vanilj? 
Vanilj
 

Vilka böcker läser du just nu? 
Läste precis färdigt Tusen strålande solar (ska försöka göra en liten sammanfattning av den i dagarna) och har nu
börjat på en som handlar om en svensk kille som hamnade i fängelse i Mexico (har jag för mig)
 

Vad gör du just nu? 
Skriver denna text medan jag sneglar på tvn, och har lite ångest att inte matten prioriteras just nu..
 

Smöriga, naturella eller saltade popcorn?
Saltade, är lite av ett saltfreak tyvärr och ja jag är medveten om skadorna överkonsumption av salt har på kroppen.. 
 

Hundar eller katter? 
Båda är ju underbara på sina egna sätt så hur ska man kunna välja en av dem?
 

Har du blivit påkommen göra något du inte får göra?
Förmodligen någon gång som jag har glömt, men oftast brukade jag komma undan med saker,  bra som dåliga.
 

Är du fortfarande vän med folk från skolan? 
Absolut
 

Gillar du att flyga med flygplan? 
Ja, tycker det är en sån skön känsla man får i kroppen när man sätter sig på planet och vet att man ska flyga till ett annat land och bara få komma bort en stund från vardagen och alla problem som det innebär.
 

Höger eller vänster-hänt? 
Vänsterhänt, men använder mig en del av högerhanden inom olika områden när det inte fanns saker som var anpassade för vänsterhänta.
 

Hur många kuddar sover du med? 
Förut var det ca 5 st, men nu har jag faktiskt bara en enda. Dock är den ganska stor så borde kanske räkna den som två. 

 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress