Nikolinas

Den lilla blåa
 
 
Åh jag har ju helt glömt bort att visa min nya darling!. När jag såg denna väska i fredags var jag bara tvungen att köpa den, man kunde nästan höra hur den ropade mitt namn och dessutom var det ett litet plus att löning precis har varit ;). Väskan är verkligen helt perfekt, den har lagom storlek, är grymt snygg och den kostade heller inte en förmögenhet (300 kr är inte så mycket jämfört med priserna på märkesväskorna med liknande utseende). Så just nu är jag världens lyckligaste tjej och denna skatt kommer få vara med på en hel del äventyr i vår och sommar!.
 
 
Väskan är köpt på Gina tricot för er som undrar och passa på att köpa den nu för det skulle inte förvåna mig om den säljer slut snart!. Nu är det söndagsmys i soffan som gäller så jag hoppas ni får en underbar kväll.
 
 
 
 
Veronica Wallgren

Snygg!

Svar: Tack!:D
Nikolinas

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress