Nikolinas

Bästa inköpte idag
Vet ni vad, jag har blivit med gran!. Ja för de flesta kanske det inte låter som någon big deal, men för mig är detta hur stort som helst då det är första gången i mitt liv jag har en livs levande gran hemma. Nu vet jag att alla inte kommer tycka att det är lika kul som mig då man inte borde skörda mångder med granar bara för att ha dem hemma i ca två veckor innan man slänger ut dem, och detta håller jag givetvis med om. Men ända sedan jag var liten så har jag drömt om att en dag ha en riktig gran hemma för att få uppleva allt det fantastiska med den som alla alltid pratar om. Ni vet den verkliga känslan, lukten av granbarr etc, och vem vet, antingen blir det en WOW-upplevelse, eller så kommer jag inte märka någon skillnad, men då vet jag i alla fall till nästa år!.
 
Så det sista av denna eftermiddag kommer att spenderas med att pynta min lilla gran, och om jag får lite tid över tänkte jag även passa på att börja lite smått med julbaket (yes, kom äntligen iväg för att inhandla allt som behövdes!). Så nu börjar julkänslan även infinna sig hemma hos mig, så mysigt!. 
 
 
Så här ovanför har ni två bilder från min förmiddag, och den högra togs precis innan jag köpte min lilla gran. Man kan faktiskt skymta den högst uppe i vänstra hörnet på bilden, men ni kommer få bättre bilder senare. Var även tvungen att knäppa en bild på ett av de närstående blomstånden, blir alltid lika glad varje gång jag går förbi just blomstånd ute på stan. Det är så himla fint och jag blir alltid så himla glad av de fina färgerna och lukterna, håller ni inte med om det? :D.
 
Hur som helst, nu ska jag pynta min lilla gran!, ha en fin eftermiddag :D. 
Anita

Mysigt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress