Nikolinas

Sjukdom och glass
Näsan rinner, ögonen är rinniga, halsen känns som att man har svalt en rulle sandpapper och hostan är ett faktum. Nej just nu är livet faktiskt inte så himla kul och jag har de senste dagarna druckit te med honung och citron som om det inte finns någon morgondag. Det är så himla typiskt att när det verkligen inte är läge att bli förkyld så är det precis då man blir det, nej jag gillar det inte alls och sitter faktiskt just nu och tycker symd om mig själv (ja jag vet att det finns värre saker än att vara förkyld, men alla har rätt att känna sig små ibland oavsett orsak..). Den här veckan som jag ursprungligen hade planerat skulle bli min komma-tillbaka-i-form-inför-Japan-veckan har istället fått totalt ändrade planer, så nu har jag istället ägnat den åt lite jobb, vila och lugna luncher, inte heller det så fel ;).
 
Jag håller tummarna för att den här förkylningen bara är här på en kort visit för det sista jag vill är att vara förkyld på flyget till Japan. Det finns verkligen inget värre än att må dåligt och då vara fast på ett långflyg någonstans i världen, mår dåligt bara av tanken på det...
 
 
Med tanke på dagens mående så bjuder jag på en gammal goding, en bild på min fika vid lunch. Tyckte så synd om mig själv så unnade mig en liten bägare med rocky-road glass, ÅH VAD GOD DEN VAR, dessutom har jag hört någonstans att man ska bli friskare snabbare av att äta glass och då måste man ju passa på ;). Tyvärr ser kaffet lite sådär halvfrächt ut, men jag lovar att den var betydligt godare än vad den ser ut, det blev något konstigt med skuggningen och skummet. 
 
Hur som helst ska jag ta och läsa lite nu och sedan ta en kopp te. Hoppas ni har en härlig dag i solen!.
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

krya på dig

Svar: Tack :D
Nikolinas

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress