Nikolinas

Lördagsmorgon
Gud vad dåligt jag har sovit inatt. Det är så mycket i huvudet som snurrar runt just nu som gör att jag har svårt att komma till ro på kvällarna, och det spelar ingen roll hur trött jag är för det går ändå inte att somna. Dessa saker är så himla frustrerande för jag vill verkligen sova men det går helt enkelt inte, och då ligger jag istället och vrider och vänder på mig hela natten i hopp om att sömnen snart ska infinna sig.. Nej, jag måste hitta en lösning på detta för efter några nätter utan sömn så är jag som en vulkan som kan exploderna när som hellst:P.
 
Nu på tal om något annat, så tog jag mig tiden imorse att göra en ordentlig och mättande frukost. Något som allt för ofta glöms bort hos mig i vardagsruset och brukar resultera i att jag tar en snabb kopp kaffe innan jag rusar iväg. Men imorse blev det både kaffe, juice, mackor (som inte kom med på bild) samt kiwi. Så himla gott och nu är jag redo för träningspasset som börjar om en timme.
 
På tal om träning så måste jag börja fixa mig för det nu så under tiden får ni njuta av frukostbilderna nedan (ja blommorna börjar se lite ledsna ut just nu så ha lite överseende med det nu:P).
 
 
 
 
 
Veronica Wallgren

Det är så himla fint med nejlikor :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress