Nikolinas

2016.04.27
Hej och god morgon på er!.
Hur mår ni idag?, själv mår jag bra om man bortser från tröttheten som aldrig verkar försvinna, samt det tråkiga vädret vi har här i Stockholm idag som tyvärr bara drar ner humöret ännu mer. Nej inte alls kul och jag hoppas detta väder snart är utbytt mot solsken och värme, gud vad härligt det ska bli!.
 
Nu ska jag aldeles strax fixa mig och sen springa iväg till jobbet, så jag hoppas ni alla får en härlig dag i det trista vädret (vem vet, det kanske klarnar upp mot eftermiddagen, håller tummarna!). Jag bjuder sålänge på två bilder på mitt senaste blom-inköp. Hur härliga är de inte, älskar verkligen färgen och de har klarat sig i flera dagar nu (vilket är något av ett rekord för mig då mina blommor oftast brukar dö efter 2 dagar) så ett stort plus för det!.
 
 
 
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fina blommor

Svar: Tack! :D
Nikolinas

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress