Nikolinas

Wednesday morning
 
God morgon på er!.
Idag vaknade jag med betydligt mer energi än föregående morgnar och det är så himla skönt för då får jag så himla mycket mer gjort!. Det kan ha att göra med ökad träning eller att jag av någon anledning lyckades komma ner i mer djupsömn än innan, oavsett orsak är jag i alla fall glad över att vara lite mer utvilad!. 
 
I skrivande stund sitter jag och dricker en smoothie och tar det lite lugnt med tvn på i bakgrunden. Dock börjar jag få lite ont om tid såg jag nu på klockan, så ska skriva klart detta inlägg, slänga på mig kläderna och springa till träningen. Jag hoppas ni alla får en fin dag och senare under dagen kommer några fler inlägg som jag har planerat att dyka upp här så håll utkik.:D
 
Ps: vad tycker ni om bilden ovan?, även denna knäpptes med mobilkameran igår och jag är helnöjd, så himla bra för att vara en mobil om man frågar mig!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress