Nikolinas

My day in two pictures
 
 
Vid lunch idag passade jag på att ta en långpromenad med råttis längs södermälarstrand och det är ju aldrig fel. Jag menar frisk luft, fin utsikt, motion och världens bästa hund, det finns ju ingen bättre kombination!;).
Skönt var det i alla fall och det var ett utmärkt tillfälle att ta en funderare över allt som händer i livet och helt enkelt samla alla tankarna. Så efter det känner jag mig ännu mer fokuserad på vad det är jag vill göra i livet den närmsta tiden och även långsiktigt så det känns bra. 
 
Dessutom tog jag även tillfället i akt att testa min nya mobilkamera, har inte riktigt tagit mig tiden för det än men i förmiddags var det dags. Det jag kan säga är att jag blev glatt överraskad över resultatet, trots att lite efterforskningar hade gjorts på internet innan telefonen införskaffades trodde jag verkligen inte att kameran verkligen skulle vara så bra som de skrev. Men resultatet kan ni se ovan och erkänn att de ändå är ganska bra bilder för att vara en iphone, är framförallt nöjd över den nedre bilden då den ändå känns lite höstig.
Håller ni med mig?:D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress