Nikolinas

September in 8 pictures
2:a Oktober idag och det kan inte ha gått någon obermärkt förbi att vi nu är inne på en ny månad med både nya möjligheter och kallare väder. Så jag tänkte att vi firar in denna nya månad genom att titta tillbaka på arkivet för September, vad som har hänt, vilka bilder som har lagts upp samt vilka resor som har gjorts. 
 
 
Vi börjar direkt med resorna tycker jag, då september-månad inleddes med en weekendresa till Göteborg för ett litet träningsläger. Resan bjöd på allt ifrån bra träning, trevliga människor och grönska till dåligt väder och aldeles för sena kvällar, men åh så värt det var!. Raskt därefter (närmare bestämt ca 2 veckor så kanske inte så raskt) bar det av till Spanien för sol, bad, sightseeing, slappning och god mat. Ja det var lika underbart som det låter och trots att inte ens hälften av alla bilder som togs har lagts upp här tycker jag ändå att resan har bidragit till en del härliga inlägg!.
 
 
September bjöd även på en hel del härliga promenader i höstvärmen och då jag oftast befinner mig på söder så resulterade det i massa härliga utsiktbilder från min absoluta favoritplas i Stockholm. Oavsett om det är solnedgång/soluppgång, mulet eller skinande sol så brukar alltid bilderna bli helt underbara!, detta har såklart även ökat min kärlek till Stockholm ännu mer!. Vi bor ju verkligen i en av de vackraste städerna i världen!.
 
 
Sist men inte minst har det blivit en och annan tillbakablick i form av TBT:s under september månad vilket har lett oss tillbaka till bland annat Köln och Rhodos. Genom att göra dessa inlägg kan jag lugnt säga att det är en hel del platser som jag mer än gärna vill besöka inom en snar framtid, jag menar hur lockande är det inte att gå runt i Köln och bara njuta av maten och den härliga utsikten just precis nu!
 
Som ni kan se ovan så har september bjudit på en hel del härligheter, det har både rests till höger och vänster, promenerats och tittats tillbaka. Så jag hoppas innerligt att oktober blir precis lika härligt, om inte mer härligt, som september var, så vi får se vad som komma skall!.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress