Nikolinas

Home sweet home
 
Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle skriva detta, men HERREGUD vad skönt det är att vara hemma!
Orsaken till att jag inte trodde att jag skulle skriva meningen ovan är för att jag verkligen ÄLSKAR att resa, mitt drömliv är att fara runt med en packad resväska i världens alla vrår och kanter så mycket som det är möjligt!. Men nu måste även jag erkänna att trots allt det underbara med att resa så är det så himla skönt att få krypa ner i min egna säng ikväll och bara mysa ner mig framför en härlig film. Ni vet, bara ha en härlig myskväll hemma som är så otroligt underskattat ibland;).
 
Denna resa har verkligen varit otrolig på alla sätt och vis, och trots att kroppen är trött ända in på tånaglarna så är det en skön trötthet. Självklart har jag en miljon bilder att visa er (eller ja, det är vad det känns som i alla fall:P) så jag ska försöka få upp dem inom en snar framtid.
 
Nu ska jag mysa ner mig och slappa lite framför gammal hederlig svensk tv, och sen blir det en tidig sänggång. Ska försöka bli så utvilad som möjligt för jobbet imorgon, tror tyvärr att jag skulle behöva ca en veckas sömn innan jag är helt återställd.. Men man måste ju börja någonstans. Under tiden bjussar jag på en bild från Akropolis som togs i förrgår (?!?), helt sjukt hur fort allting kan ändras!.
 
Ha en trevlig kväll allihopa!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress