Nikolinas

Late morning breakfast
 
God morgon!
Egentligen god förmiddag, men har nog redan sagt att jag har rubbat hela mitt dygn sen jag fick semester, så ni är nog vana vid det här laget. Som ni ser på bilderna ovan så satsade jag på melon och tidningsläsande nu på morgonen förmiddagen för att vakna upp i lugn och ro. Ärligt talat så funkade det också ganska bra, så nu ska jag snart fixa mig och ta med råttis ut på en liten långprommis, håller tummarna för att det inte börjar regna förräns vi kommer tillbaka!.
 
Idag har jag inte så mycket planerat för dagen, som det ser ut nu blir det några prommisar med råttis och tv-tittande varvat med plugg till högskoleprovet (eller ja om jag ska vara ärlig, försök till plugg inför högskoleprovet....). Ikväll är det en liten utgång som gäller så tycker den lugna dagen passar perfekt så att jag är utvilad och redo för kvällen!. Tror inte att jag blir ute fööör länge då det är träning på schemat imorgon på förmiddagen, men jag håller er uppdaterade om det;).
 
Hoppas ni alla får en fin dag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress