Nikolinas

Tatueringar
När jag var liten så hade jag bestämt mig för att göra en tatuering så fort jag blev myndig.
Åren gick och sen så fyllde jag 18, och som alla vet så innebar det att jag blev myndig och fick ta mina egna beslut, alltså kort sagt så var det nu fritt fram att tatuera mig precis som jag planerat.
Jag hade redan bestämt precis vad jag skulle tatuera in, och jag hade ett visst hum om var också, men sen gick dagarna och det blev aldrig av. 
 
Så kommer vi till idag, suget efter den tatueringen jag hade tänkt mig är fortfarande enorm och det kliar i fingrarna av att boka tid för att ordna det, men sen kommer alla tvivel in. Ni har säkert hört några av dem, att det är svårare att få jobb osv..
(då hade jag ändå tänkt mig en ganska liten och diskret tatuering på ett ställe där den inte är så himla exponerad).

Men ändå är det något som hindrar mig, egentligen alla olika faktorer från om jag kommer vara nöjd, till vad alla andra runtomkring kommer tycka. Egentligen så bör de inte ha något med det att göra, det är ju faktiskt MIN kropp och ingen annans, men ändå tänker man så.
 Är det någon som känner igen sig?.
 
Känner mig kort sagt fortfarande kluven till vad jag ska göra, får helt enkelt sätta mig ner och ta en ordentlig funderare, för det är ju ändå så himla snyggt!. En liten snygg och diskret tatuering är verkligen skitsnyggt på kvinnor tycker jag!. Vi får se vad framtiden har att komma med!
 
 //bilder från google//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress