Nikolinas

Annorlunda foton
 
När man har lite tid över, häftigt ljus i bakgrunden och en kamera tillhands med funktioner som fortfarande inte blivit testade så är det väldigt lätt hänt att en hel del bilder som dessa ovan hamnar på minneskortet. Ja det var jättekul att ta dessa bilder och även väldigt kul att gå igenom dem, eller de 10 första i alla fall, för därefter blev det bara lite irriterande att se ännu en bild som såg nästan likadan ut som de 5 styckna innan. Men som sagt var det kul att ta dem och jag tror att de kommer ge mig ännu mer glädje och minnen om fem år än vad de gör idag, just för att man har en tendens att uppskatta bilderna man tagit en tid efter själva fototillfället.
 
Nu ska jag fortsätta titta på Harry Potter på 4:an, glädjen var obeskrivlig igår när jag insåg att del 1 och 2 av den sista filmen skulle visas igår och idag på tv. Tror inte att jag någonsin kommer tröttna på dessa filmer, de är ändå en del av min uppväxt. Nej nu ska jag sluta babbla på och faktiskt se klart på filmen, hoppas ni alla får en fin kväll!:D.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress