Nikolinas

3 things
 
3 böcker jag skulle vilja läsa just nu:
Är dessa tre ovan. Har hört riktigt bra recensioner om både när kejsaren var gudomlig och tusen strålande solar och de verkar vara böcker för min smak + så totalt ÄLSKADE jag flyga drake så gissar att denna bok av samma författare kommer att vara minst lika bra!. Sedan är jag även ett fan av biografier så Ozzy Osbournes bok I am Ozzy står ju självklart på önskelistan!. Ska nog införskaffa åtminstone en av dem inför mina kommande resor.
 
 
3 länder som jag skulle vilja besöka: 
Är dessa ovan, Australien, Thailand och Nya Zeeland. Jag har faktiskt besökt Australien en gång när jag var väldigt liten, men eftersom att jag endast har några få minnen från den resan skulle det vara kul att komma tillbaka dit och uppleva allt på nytt. Nya Zeeland har också legat högst upp på drömresorna, jag menar naturen sägs ju vara helt otrolig (titta bara på sagan om ringen filmerna) och även landet i sin helhet, så någon dag kommer jag nog dit!. Sist har vi Thailand, need i say more, havet, stränderna, naturen...
 
 
3 nöjesfält jag skulle vilja besöka: 
Som sagt så besökte jag Paris för lite mer än ett år sen och då var det ju självklart att en heldag på disneyland skulle genomföras. Men som många säkert kan intyga så får man mersmak efter att ha besökt den otroliga nöjesparken. Med andra ord är målet nu att ha besökt alla disneylandparker som finns i världen (Orlando och Tokyo), så det hoppas jag kunna bocka av i framtiden. En annan av drömmarna är också att besöka Universal studios, det sägs vara en helt otrolig nöjespark och jag tvivlar inte en sekund, och som ett stort fan av bl.a The Simpsons så kan det ju inte bli mer än underbart. Sist men inte minst har vi en nöjespark som bara är ett MÅSTE och det är Harry Potter land, jag menar som den stora Harry Potter-nörden jag är så måste jag ju dit. Eftersom att även denna nöjespark är lokerad i Orlando så skulle den ultimata drömresan vara att besöka alla dessa nöjesparker på en och samma resa!, jag skulle dö 3 gånger om!.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress