Nikolinas

What to see
Nu när jag är i Japan så tänkte jag göra en liten lista över vad jag hoppas får se/uppleva denna gång. För sist så hann vi inte med så himla mycket eftersom vi hade ett så tight schema, men denna gången är det lite lugnare = mer tid för utforskning! Här under ser ni vad jag hoppas se:
 
 
Bild nr 1: Geishor, det vore ju verkligen riktigt häftigt att få se en livs levande geisha (och inte bara de man ser på bilder eller i tecknade serier..) men vad jag har hört så kostar de en hel del och ja det kanske inte är värt att slänga en massa penger bara för att man vill se en. Fast allting tål att tänkas på;)
 
Bild nr 2: PANDOR!!!, ja inne på ett av de stora zoona (kallas det så i plural??) så har de pandor. De är ju verkligen världens sötaste djur och alla ni som har läst bloggen ett tag vet att jag har en dille på pandor....
så detta vill jag inte bara se, utan MÅSTE!.
 
Bild nr 3: Harajuku girls. Om ni aldrig har hört om dem förut så googla namnet bums!. Deras klädstil är känd över hela världen och de ser riktigt häftiga ut, inte helt fel att sen;)
 
Bild nr 4: Tokyos nattliv. Sist jag var här så var vi bara på små hak ute i förorten på kvällarna men denna gång vill jag vara inne i smeten på kvällen. De har allt, häftiga restauranger, galna människor och nattklubbar som har plats för flera tusen personer i lokalen samtidigt, som en stor arena!. Ja detta kan man ju inte missa:P
 
Där har ni det, om någon av er har varit i Tokyo någon gång så kom gärna med tips på vad man bör sen:D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress